viernes, 6 de junio de 2008

Andreu, dia 1

Hola a tots!

Primer dia a la Fundacio!

Tot ha començat amb un viatget de 5 horetes des del nou aeroport de Bangalore (una passada) fins a Anantapur, he tingut la sort que el Vicenç (un voluntari mallorqui) també arribava a la mateixa hora i hem fet el trajecte plegat, un tio fi, director artistic i de vestuari de La Cubana, esoterista i que va neixer el mateix dia que jo! jeje això de la India ja m'esta fent supersticios a mi tambe!

Al mati he sobat ja que estava rebentat.

Cami al dinar he vist un escorpi mort al terra del cami, aproximadament 15 cm d'allargada, volia fer-li una foto pero ma fet pal tornar a l'habitacio. Ahir va ploure molt i es veu que quan plou aixi els seguents dies surten tots els bitxos a fer mal, de fet tambe he vist un fotimer de granotes XXL i altres insectes desproporcionats, tambe hi han serps com us vaig dir, pero jo no n´he vist cap. El meu xòfer, el Raju n'hi va entrar una cobra a l'habitacio mentres dormia, va tenir sort de despertar-se i poderla matar a temps...clar que els Indis dormen amb la porta oberta!.

Els nens estan de vacances de cole fins el dia 9 de Juny, ni ha 7 que estan jugant un torneig interdistrict, ni han dos que van suspendre els examens finals i estan estudiant a la academia cada dia.

Aquesta tarda me pogut reunir amb el Vijay Babu, (l'encarregat del projecte aqui) i hem planificat els proxims 2 mesos, bàsicament muntarem jornades a les escoles amb material didàctic, farem un torneig interescolar, una selecció de nens per entrar a la academia i finalment les activitats per quan vosaltres vingueu!.

Tambe he pogut estar amb el Vicenç força estona, tant al mati com a la tarda. Està millor que l'any passat de salut i de ment, de fet esta escribint el seu tercer llibre, que sera de ben segur una joia de la metafisica i la espiritualitat. Ens hem dedicat a parlar sobre els temes del llibre, juntament amb la noia que li transcriu el que ell diu.

Hi han uns 10 voluntaris, semblen bona gent pero tampoc no he acabat de conectar amb ells, de fet he estat mirant per marxar a viure al costat del camp de hockey, pero m'ha comentat el Moncho que està ple fins que veniu vosaltres (organitzen tornegs de cricket, etc), per tant segurament em quedi a viure aqui al campus els dos mesos. Tambe em volia comprar una bici per anar per aqui, pero tothom m'ho desaconsella per seguretat, anire corrent o amb cotxe quan em faci pal!.

En fi, us deixo, aixo es molt fi, fot calda de collons, estem a uns 35 graus quan li fot el sol!. Jo ara estare un parell de dies sense fer massa cosa i quan els nens tornin de vacances(vacances= treballar amb pares) a currar!

Apa!

Una abraçada des de l'oficina del father ferrer

andreuet

No hay comentarios: