miércoles, 23 de julio de 2008

Andreu, dia 46

Hola a tothom!

Ja n'hi han uns quants que deuen començar a estar nerviosos eh...! aixo ja esta, d'aqui 4 dies esteu aqui (i aquesta vegada no es un topic)!!!

Avui amb una mica de mal de coll, el ventilador suposo que es va encapritxar amb la meva gola i ho estic pagant!

Quina gran nit ahir!

Amb tots els voluntaris ahir vem decidir fer una sessio de cine al aire lliure (sota un porxo), vem muntar el portatil, els altaveus, uns matalassos, etc i vem mirar una peli.

Tot correcte fins que es va començar a fotre a ploure, pero una tempesta de puta mare!, tot es va inundar al nostre voltant i nosaltres alla al mig amb el nostre "tinglado" muntat vigilant que la mare natura no donés pel sac la nostra electronica...

Despres de mirar la peli, remullar-nos una mica, sentir les granotes i rascarnos alguna que altra picada, cadascu va enfilar el cami a la seva habitacio....fins que es va sentir un crit enmig del silenci!!!

- "aggggghhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!", la veu de la Iciar ens va fer corre a tots direccio el Bungalow numero 4!

Una culebra de 3 metres de allargada estava posada just davant la "porta mosquitera" de la habitacio, mirant cap dins com aquell qui busca menjar al rebost...

Inmediatament va venir el guarda de seguretat indi, que enlloc de compartir la nostra cara de pomes agres estava amb un somriure a la cara (somriure del estil.."eh tranquis aqui estic jo"), el guarda de seguretat, al mes pur estil Rafa Nadal li va etzibar un reves a la culebra amb un basto de fusta al cap que la va deixar mig tonta, despres s'hi va acostar i la va rematar sense miraments...a tots ens va semblar facil matar una serp de 3 metres, pero suposo que alla hi havia molt "know-how"...

(Sento haver de dir que HI HAN SERPS GRANS als que veniu, fins ara nomes m'havia topat amb una mini cobra i un escorpi, pero aquesta serp era grossa de debo...de les de TV2 a les 16:00)

Despres del contacte amb el reptil, ja vaig tornar a la habitacio, vaig regirar tots els llençols en busca d'un possible intrus, vaig tancar la porta de la millor manera i ja em vaig posar a clapar.

Avui al mati ha començat el RURAL DISTRICT TOURNAMENT FATHER VINCENT FERRER & ANIE FERRER, es a dir: el torneig interescolar.

14 escoles de nois i 5 de noies han vingut durant 5 dies a la fundacio per jugar aquest torneig, cada escola amb el seu professor/entrenador. El Johnson, maxim responsable de Stick amb India (i doble de M.A. Barracus) ha fet una GRANDISSIMA feina de organitzacio i ha convertit aquest torneig en una competicio excelent (actes, arbitres, taula, jutges, informes, reunions, etc etc).

Durant tot el dia s'han pogut veure partits de hockey als 2 camps de sorra de la Fundacio, entre jugadors, staff i altres equips tot el dia s'ha respirat un ambient com el que es respira un dissabte al mati al Atletic...hockey en estat pur!

Ara ja de tornada toca descansar, avui hem arribat als 40 graus i amb bastanta humitat, tot el dia ha estat bastant agobiant de calor i ara m'esta agafant el baixon...

Una abraçada a tohom!!!

andreuet

No hay comentarios: