martes, 1 de julio de 2008

Andreu, dia 25







Hola a tots! Com va tot???

Avui el Raju, el Ragesh i el Lakshmi m'han convidat a anar a sopar a un restaurant de Anantapur, quan m'ho han dit m'ha fet molta il.lusio, es un gran detall per part seva...

La meva felicitat i benestar envers aquesta noble proposta han acabat quanal obrir la meva recent pintada porta, enlloc de veure el color plata del Tavera he vist els colors lila i negre de la mitica, historica, icone,emblema, eterna...Honda Hero!,


un dels models mes horteres del mon! i alliassegut, com aquell noi de 18 anys esperant la primera xati dins el Hyundai,el Raju, amb unes ulleres de sol al mes pur estil Pepe Gafez... (calmatitzar pero, que en aquell moment ja era de nit)

En fi, jo m'el miro del pal... "me? here??" i ell, com no...m'assenteix d'aquella manera tant fina dels indis. Total que puju a "la bestia", atravesso el campus de la fundacio i surto fora, i allà ens estava esperant el Lakshmi amb la seva moto (Honda Hero obviament) i darrere seu el Ragesh. Comença l'aventura, de per si ja no em fa gracia anar de paquet en una moto...doncs imagineu-vos anar per una ciutat com Anantapur, sense casc i amb camions passante a 20cm....apart d'aixo, aqui tot deu porta les llargues, tant dins com fora la ciutat, i senzillament et cagues...ah, i amb un paio amb ulleres de sol conduint encara mes.

La caguera continua quan al Raju no s'el hi acut res mes que començar a donar-me conversa sobre les normes del hockey....(que dius..cal ara?) clar, el problema ve quan el tiu es gira i em va mirant mentres jo parlo...jo evidentment mes que actuar com a un bon Antonio Guerra debia estar com aquell precabut soci culer...CUIDAAAOOOOO

Entre porcs, vaques i rickshaws hem arribat a un restaurant a les afores d'Anantapur, però abans d'entrar ha tocat fer una cosa que a ells els hi encanta...pixar al aire llire...he acceptat el seu amable oferiment d'unir-me al seu primitiu ritual despres de descartar interiorment la possibilitat d'haver de miccionar en un lavabo public d'un restaurant d'Anantapur...però clar...un no es indi, i jo almenys no em consideroun crack del pipi al aire lliure (tot i que el pipi indoor el domino).....total que s'han rebentat perque he pixat contra el vent...quanta saviesa!


Despres del meu periple orinari hem entrat al restaurant, rollo cabanes del carib amb taula rodona a dins, en fi que estava prou be donat l'entorn!, ens hem demanat el menjar (chicken rice + omelet) i ens l'hem cruspit. Be, també paga la pena comentar que a mesura que anava transcorrent la vetllada me n'he adonat que al meu voltant l'ambient s'anava caldejant...al mes estil Bugalu a les 01:30, que es allo que dius...oju que anem forts....NO M'EXTRANYA, el Raju, el Lakshmi i el Ragesh fotia una bona estona que s'estaven fotent una Kingfisher Strong (7%vol)...una cada un (75cl)...

La meva sorpresa i alegria al veure que bebien aquella tant coneguda beguda pel meu sistema renal s'acaba sobtadament per 2 motius:

1.- Ostia puta soc celíac... merda
2.- jejeje...ostia...portaran la moto torrats?

La primera petacada mira...a la fi i al cap tant fot..pero la segona...cullons que em donava mal rollo. Despres de pagar les rupies necessaries ens hem aixecat i hem anat a buscar les motos...pipi sense goteta i au, puja sobre la bestia!

Us he de confessar que jo estava cagat, pero encara mes quan aquestavegada els hi ha picat per anar conduint una moto AL COSTAT de l'altre, peroa 10cm us ho prometo, de fet li he pogut fotre 3 clatellades al Ragesh itot!

Clar que despres ell ha obert una ampolla d'aigua Kinley i hacomençat una petita guerra d'aigua entre les dos besties (rollo ben-hur)....sincerament mantenir una guerra d'aigua amb 3 indis embriagats sobre 2 motos Honda Hero i circulant per Anantapur no cumplia els canons d'allo que es podria dir...un moment de benestar i tranquilitat, pero ha estat finissim, que cony!

I aixi s'acaba el dia, passo de veure la final de l'eurocopa de futbol que demà he de matinar! Dutxeta, Nietzsche i a clapar.

Una abraçada!
andreuet






5 comentarios:

Anónimo dijo...

jajajajajaj dejame q te aplauda!!! el millor escrit fins ara!!!!!

Anónimo dijo...

Adreu tio!!!! com et pots fotre a pixar cara al vent!!!!

Anónimo dijo...

Andreu,

jejejejjej com diu el tabac..que fots pixant de cara al vent.... juvenil !!!!

Ei... estic tranquil ara que ja heu rebut els esticks que fam fer la transferencia, tenia por que es perdes per el cami !!!!

Apa, molts records des de Terrassa.

Amic Prat's

Salva Piqueras dijo...

Andreu, m'ha encantat el blog. LLàstima que no actualitzis més sovint. Però clar, amb esdeveniments com el de la pixada contra el vent...

Molta energia company!!

Ugals dijo...

Molt ànims, el teu blog és un exemple per molta gent i a més és divertidissim.. estic al curro i tothom em mira perquè m'estic partint. Moltíssimes felicitats per la feina ben feta.

salut

Oleguer Sagarra